0

Kosár

Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a FiolaShop Kereskedelmi Kft.  (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a fiolashop.hu weboldalon (a továbbiakban: weboldal) keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a fiolashop.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.

Szolgáltató adatai:

Név: FiolaShop Kereskedelmi Kft.

Székhely: 1132 Visegrádi utca 23. 2./2.

Email cím: [email protected]

Telefonszám: +36 30 2335196

Nyilvántartó Bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Cégjegyzékszám: 01-09-376293

Adószám: 28839503-2-41

Tárhely szolgáltató adatai:

  • Név: DigitalOcean, LLC
  • Cím: 101 Avenue of the Americas (Grand St.)
  • New York, NY 10013, United States
  • Elérhetőség: [email protected]
  • Honlap: www.digitalocean.com
  1. Általános tudnivalók

Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelezőérvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek).

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a fiolashop.hu weboldalon (a továbbiakban: weboldal) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: webáruház) keresztül történik.

Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet, továbbá a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályozza.

1.1 A webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.2 A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre elektronikus levélben (e-mailen) van lehetőség.

1.3 A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi.

1.4 A webáruház által automatikusan küldött visszaigazoló üzenet nem tekinthető sem aláírt, írásbeli szerződésnek, sem pedig a vásárló által tett vételi ajánlat elfogadásának.

1.5 A szerződés nyelve magyar.

1.6 A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

1.7 Ügyfélszolgálat elérhetőségei:

  1. Termékinformáció

Tájékoztatjuk, hogy webáruházunkban illatszereket forgalmazunk, melyek tulajdonságainak minél hitelesebb feltűntetésére a termékleírások és a termékekről készült fényképek szolgálnak.

Felhívjuk figyelmüket arra, hogy a termékekről megjelenített termékképek eltérhetnek a valóságtól, helyenként csak illusztráció van feltűntetve.

  1. Regisztráció

3.1 A Főoldalon található „Fiola Fiókom” menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra.

3.2 A megadott e-mail címre megkapja a felhasználó a generált jelszavát, amit később megváltoztathat a „Fiók részletek” menüpont alatt. Illetve a „Mentett Címek” menüpont alatt tud szállítási és számlázási adatokat rögzíteni.

3.4 Az Ügyfél a weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

3.5 A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló jogi személyként kezel.

3.6 A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a „Fiola Fiókom” menü alatt található „Fiók Részletek” almenüben teheti meg.

3.7 Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

  1. Rendelés

4.1 A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely, ha nincs külön jelölve, a törvényben előírt 27%-os általános forgalmi adót már tartalmazza és forintban (HUF) értendőek.

4.2 A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét, kivéve, ha ez a végső fizetési oldalon máshogy nem olvasható.

4.3 Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

4.4 A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az árukészlet aktuális állapotától függően a webáruházon keresztül leadott megrendelést visszautasítsa, továbbá a weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát is fenntartja.

4.5 Az árváltozás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Online bankkártyával történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni. Ugyanakkor áremelés esetében se számítunk fel többletköltséget.

4.6 Az online fizetési tranzakció biztonsági ellenőrzése minimálisan 24 órát vesz igénybe, a termék átvétele csak ezt követően lehetséges.

4.7 Amennyiben a Szolgáltató, a tőle elvárható gondosság ellenére, hibás árat tüntet fel a weboldal felületén, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves (a termék általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő) árra, úgy a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szolgáltatni, ellenben köteles felajánlani a helyes áron történő vásárlás lehetőségét, ha az a készlet függvényében lehetséges. Amennyiben az ügyfél ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

4.7 A weboldalon történő termékrendeléshez nem szükséges regisztráció, azonban bizonyos ügyfél adatokat meg kell adnia a vevőnek a vásárláshoz. Ezek elsősorban szállításhoz, illetve kapcsolattartáshoz szükségesek.

4.9 A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

4.10. A webáruházban termékkategóriák, illetve márkák szerint böngészhet a termékek között.

4.11 Az Ügyfél a kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető oldalon található „Kosárba teszem” gomb használatával teheti Kosarába.

4.12. A Kosár tartalmát megtekinteni, módosítani a weboldal jobb oldalán található kosár ikonra kattintva, majd a „Kosár” gomb kiválasztását követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma törölhető a termék melletti piros „X” ikonnal.

4.13 Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, a „Tovább a pénztárhoz” feliratra kattintva a „Pénztár” felületre kerül, ahol be kell jelentkeznie a Weboldalra vagy meg kell adnia a számlázási és szállítási adatait, hogy a megrendelését leadhassa. Ezt követően választani tud az átvételi módok közül, illetve választani tud, hogy hogyan kívánja kiegyenlíteni a megrendelésének végösszegét.

4.14. A megrendelés feladására, az ajánlat elküldésére „Megrendelés elküldése” feliratra kattintást követően kerül sor. A rendelés leadása tehát a „Megrendelés elküldése” gombra kattintással történik, ami az Ügyfél részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

  1. Ajánlati kötöttség, rendelések visszaigazolása

5.1 Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza:

  • az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk),
  • a rendelés azonosítóját,
  • a rendelés dátumát,
  • a megrendelt termék, mennyiségét, árát,
  • szállítási költséget
  • és a fizetendő végösszeget.

Ez a visszaigazoló email kizárólag tájékoztatja az Ügyfelet arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett, önmagában nem minősül a vásárló által tett vételi ajánlat elfogadásának.

5.2 Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé.

5.3 A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

  1. Szállítási és fizetési feltételek

6.1 A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut szállítmányozó cég igénybevételével szállítja házhoz.

6.2 A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

6.3 A weboldalon megrendelt termékeket a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.

6.4 A belföldi, Magyarország területén történő megrendeléseink kiszállítását, a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. szolgáltatásait igénybe véve intézzük. A külső körülmények függvényében fenntartjuk a jogát, hogy másik szállítócég szolgáltatásait igénybe véve végezzük a kiszállítást. Ebben az esetben viszont értesíteni fogjuk a megrendelőt.

6.5 Webáruházunk a Barion által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása biztosítja. A webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a Barion felülete pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Webáruház nem értesül, azokat csak a Barion kezelői érhetik el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a webáruház oldala tájékoztatja. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

  1. Elállási jog

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban: Fogyasztó).

7.1 Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

7.2 Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Az elállás joga hosszabbodik a megrendelésétől számított 30 napra, amennyiben ez az idő hosszabb, mint az átvételtől számított 14 nap, vagy amennyiben az átvétel pontos időpontja nem állapítható meg.

7.3 A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.

7.4 Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztó a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

7.5 Nem illeti meg az elállási jog a Felhasználót, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta. (Ebben az esetben a parfüm fóliát/dobozt/üveget oly módon megrongálta, hogy azt eredeti állapotába nem visszaállítható.)

7.6 Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF elején feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére.

7.7 A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az ÁSZF-ben meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

7.8 Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

7.9 Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából.

7.10 A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

7.11 Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül a Szolgáltató részére visszajuttatni, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni.

7.12 A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

7.13 A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta e költségek viselését.

7.14 A Fogyasztó kérésére Szolgáltató gondoskodik a visszaszállítás megszervezéséről, azonban a Szolgáltató által megszervezett visszaszállítás költsége a Fogyasztót terheli, a Szolgáltató ez esetben az általa megszervezett visszaszállítás költségét nem vállalja át a Fogyasztótól, kizárólag segítséget nyújt abban, hogy a Fogyasztónak a visszaszállítás megszervezésével ne kelljen foglalkoznia. Fogyasztó erre irányuló igényét Szolgáltató ügyfélszolgálata fogadja.

7.15 A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

7.16 Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.

7.17 A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

7.18 A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

  1. Garancia

8.1 A Szolgáltató a weboldalról vásárolt minden termékre 100%-os garanciát vállal, ha azt a kézhezvételt követően hibásnak ítéli meg az Ügyfél, amelyet legkésőbb a termék átadásától számított két munkanapon belül jelez a Szolgálta felé.

A garancia keretébe tartozó hiba esetén az Ügyfél kicserélést (kivéve, ha erre már nincs lehetősége a Szolgáltatónak) vagy pénz visszafizetést követelhet.

A pénzvisszafizetés csak a termék árára, a szállítási költségre nem vonatkozik.

8.2 Szolgáltató nem tartozik garanciával a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

8.3 Ha a felek között jogvita alakul ki, melyet békés úton rendezni nem tudnak, az Ügyfél Békéltető testületi eljárást kezdeményezhet, a 11.2. pontban feltüntettettek alapján.

  1. Felelősség

9.1 A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

9.2 Az Ügyfél a weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

9.3 Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért. Ha jogsértés gyanúja merül fel, a Szolgáltató teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

9.4 A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

9.5 Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

9.6 Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el.

9.7 Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.

9.8 Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

  1. SZERZŐI JOGOK

10.1 A weboldal szerzői jogvédelem alatt áll.

10.2 Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

10.3 A Weboldal tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása nem magáncélú felhasználáshoz a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása szükséges. Nem magáncélú felhasználás például az adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal.

10.4 A Weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

  1. Panaszérvényesítési lehetőségek

11.1 Panaszügyintézés

Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Vásárlói ügyfélszolgálat

E-mail: [email protected]

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt (üzletben) a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi.

A Szolgáltató az írásbeli panaszt, a beérkezését követően harminc napon belül, köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

11.2 Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál

Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

Békéltető testület

A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:

    1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

  • Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
  • E-mail cím: [email protected]
  • Fax: 06 (1) 488 21 86
  • Telefon: 06 (1) 488 21 31

 

Bírósági eljárás

 Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései szerint.

Az Európai Bizottság létrehozott egy olyan online platformot, amelyen keresztül a vásárlóknak lehetőséget biztosítanak arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat rendezzenek a webáruház üzemeltetőjével, elkerülve a bírósági eljárást.

Az online vitarendezési platform a következő linken érhető el: 

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

  1. Egyéb rendelkezések

12.1 A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

12.2 A Szolgáltató szaküzleteiben és internetes áruházában csak háztartásban használatos mennyiségekre vonatkozó rendeléseket szolgál ki.

12.3 A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról, azok életbe lépését megelőzően, a felhasználókat e-mailben tájékoztatja. A módosítások életbe lépésekor a regisztrált felhasználóknak az oldalra történő bejelentkezéskor azokat kifejezetten el kell fogadniuk az oldal használatához.