Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

Itt találod a legtöbbet feltett kérdéseket a FiolaShop-al kapcsolatban. Ha itt nem találod meg a választ kérdésedre, látogass el a kapcsolat oldalra, ahol az elérhetőségeinket találod!

A megrendelt termékek kiszállításának költsége bruttó 1290 Ft.

Rendelésed leadásakor 3 fizetési opció közül is választhatsz:

Bővebben a Fizetés és Szállítás oldalunkon tudsz ezekről olvasni.

A Barion nevű szolgáltató teszi lehetővé a bankkártyás fizetést az oldalunkon. A Barion egy online fizetésre szakosodott professzionális szolgáltató, így mi is és vevőink is biztonságban tudhatják a bankkártya adataikat.

Átlagosan 3-5 munkanapon belül megérkezik hozzád a rendelt terméked/termékeid.

Sajnos, a FiolaShop nem szállít Magyarország határain kívülre.

Fontos tudni, hogy nem csak az otthoni címedre kérheted a kiszállítást, hanem akár munkahelyi címedre is, ha ott tudod biztosan átvenni a csomagodat.

Megrendelésed kiszállítását a GLS futárszolgálat végzi.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8:00-17:00 óra közötti időszakban (hétvégén és munkaszüneti napokon nincs kiszállítás).

A kiszállítás reggelén SMS-ben értesülsz egy 3 órás időablakról, mely között a futár várhatóan megérkezik. Ha a megadott időpont nem alkalmas számodra, akkor az SMS-ben megadott számon el tudod érni a futárt és egyeztethetsz vele.

Fontos, hogy a GLS kétszer próbálja meg a csomagot eljuttatni hozzád. Amennyiben másodjára se sikerül részedre átadni a csomagot, úgy azt visszaszállítják hozzánk.

Ebben az esetben, az újra feladás költségét a Vevő állja.

Ebben az esetben, minél hamarabb jelezd felénk emailben a problémádat, a lehető legtöbb információ megadásával (név, cím, telefonszám, rendelésszám, rendelt termék).

Ha csomagodat még nem adtuk fel, akkor töröljük rendelésedet, visszatérítjük az ellenértéket – ha már eljuttattad azt hozzánk – és új rendelés formájában tudod kezdeményezni a kívánt termék megvásárlását.

Ha azonban csomagodat már feladtuk, annak visszajuttatásának költségét nem áll módunkban állni. Amint visszakerül hozzánk sértetlenül a termék, visszautaljuk számodra a parfüm árát. Ebben az esetben is új rendelés formájában tudod kezdeményezni a kívánt termék megvásárlását.

A FiolaShop 100%-ban eredeti designer parfümöket árul csak. Nem árulunk utánzat parfümöket, az összes forgalmazott márkánk designer parfüm márka!

Ha valamilyen oknál kifolyólag rájöttél, hogy még sincs szükséged új parfümre, akkor küldd vissza a terméket számunkra 14 napon (nem munkanap) belül és mi visszatérítjük az ellenértékét. A csomag visszaküldésének költségét nem áll módunkban megtéríteni.

Csak sértetlen, az eredeti állapotától nem eltérő (bontatlan, doboza és külső fóliája is sértetlen) termékeket áll módunkban visszavenni.

A termékek visszaküldésének költséget nem áll módunkban állni. A Vevő szabadon megválaszthatja a visszaküldésének módját, azonban, ha azt kéri, mi szívesen segítünk megszervezni ennek folyamatát. Hívunk számára GLS futárt, aki a megadott címen felveszi a csomagot és a címkét is biztosítja. Azonban az a Vevő felelőssége, hogy a terméket megfelelő védelemmel lássa el, így szállítás során nem sérül meg. Hibás terméket nem áll módunkban visszavenni.

Az álltalunk szervezett GLS futár költsége: bruttó 1490

Minden termékünket kartondobozban küldünk ki, így ha már nincs rá szükséged akkor ha teheted szelektív hulladékgyűjtőbe dobd azt ki. Továbbá biologiailag lebomló térkitöltő anyagot használunk, amit ha víz éri, akkor lebomlik magától, ezzel is némileg csökkentve a felesleges hulladék termelést.

Bármilyen kérdésed van, írj nekünk bátran! Elérhetőségeinket megtalálod a Kapcsolat oldalunkon. Örülünk, ha segíthetünk!